Grąžinimas

1. PREKĖS, KURIAS GALIMA GRĄŽINTI  
Pirkėjas turi teisę grąžinti:   
• nekokybiškas prekes;   
• maisto papildus;   
• kosmetiką;   
• medicinos priemones;   
• higienos prekes;   
• mamos ir vaiko prekes;   
• elektronikos prekes;   
• ortopedijos prekes.

2. PREKĖS, KURIŲ NEGALIMA GRĄŽINTI  
Pirkėjas neturi teisės grąžinti :  
• vaistinių preparatų (receptinių ir nereceptinių vaistų);  
• kompensuojamų medicinos priemonių;  
• prekių, kuriomis Pirkėjas naudojosi, jas sugadino, pažeidė jų pakuotę ar dėl kitų Pirkėjo atliktų veiksmų prekės prarado prekinę išvaizdą, taip pat ne visos komplektacijos prekių (pavyzdžiui, prarastos konkrečios prekių dalys, nėra naudojimo instrukcijos ar garantinės knygelės, jei ji buvo išduota ir pan.).  
• kitų prekių, kurių grąžinimą pardavėjas gali atsisakyti priimti vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

3. PREKIŲ GRĄŽINIMO TERMINAI  
3.1. Pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties per 14 kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai jis ar jo Prekių užsakyme nurodytas asmuo gauna užsakytą Prekę (terminas skaičiuojamas nuo sekančios dienos po užsakymo atsiėmimo).   
3.2. Pirkėjas privalo informuoti Pardavėją apie pardavimo sutarties nutraukimą elektroniniu paštu [email protected]   
3.3. Pirkėjas, norėdamas grąžinti prekes, ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymo pateikimo Pardavėjui dienos, turi pristatyti prekes Pardavėjui kartu su prekių pirkimo dokumentu (pirkimo čekiu arba PVM sąskaita faktūra).

4. GRĄŽINIMO BŪDAS  
4.1. Jeigu prekes atsiėmėte vaistinėje – prekių grąžinimas galimas toje pačioje vaistinėje, iš kurios atsiėmėte užsakymą.  
4.2. Jeigu prekes atsiėmėte paštomate arba prekes Jums pristatė kurjeris – grąžinimas galimas į bet kurią vaistinių sąraše pateiktą Camelia vaistinę. Pageidaujant grąžinti prekes būtina informuoti pardavėją el. paštu [email protected] ir užpildyti Pardavėjo el. paštu atsiųstą prekių grąžinimo formą.

5. PINIGŲ GRĄŽINIMO TERMINAS  
5.1. Jeigu už prekes Pirkėjas atsiskaitė kortele internetinėje parduotuvėje arba per elektroninės bankininkystės sistemą, pinigai grąžinami pervedant sumokėtą sumą į Pirkėjo sąskaitą per 14 kalendorinių dienų nuo prekių grąžinimo dienos.  
5.2. Jeigu už prekes Pirkėjas atsiskaitė grynaisiais pinigais arba banko mokėjimo kortele atsiimdamas prekes vaistinėje, Pirkėjo už prekes sumokėta suma grąžinama grynaisiais pinigais prekių grąžinimo vaistinėje metu.  
5.3 Jeigu už prekes Pirkėjas atsiskaitė grynaisiais pinigais arba banko mokėjimo kortele atsiimdamas prekes paštomate arba pristatymo metu kurjeriui, pinigai grąžinami pervedant sumokėtą sumą į Pirkėjo sąskaitą per 14 kalendorinių dienų nuo prekių grąžinimo dienos.

6. KITA AKTUALI GRĄŽINIMO INFORMACIJA  
6.1. Pirkėjas norėdamas grąžinti ar pakeisti prekę privalo turėti pirkimą įrodantį dokumentą (pirkimo kvitą, sąskaitą faktūrą, mokėjimo išrašą).  
6.2. Kokybiškos prekės gali būti grąžintos, jei norima grąžinti prekė neįtraukta į negrąžintinų prekių sąrašą.  
6.3. Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 kalendorinių dienų nuo jų gavimo dienos.   
6.4. Nekokybiškų prekių trūkumai  šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis prekių įsigijimo metu galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais ir šiomis Taisyklėmis.  
6.5. Nekokybiškos prekės atveju, jei prekė turi garantinio aptarnavimo paslaugą, garantinį aptarnavimą teikia ne vaistinė, o atsakinga įmonė, kuri nurodyta garantinio aptarnavimo dokumente. Garantinio aptarnavimo paslaugą turinčios prekės grąžinamos tik su garantinį aptarnavimą teikiančios įmonės sprendimu. Garantinio aptarnavimo kontaktus galite rasti paspaudę šią nuorodą.  
6.6. Jeigu prekė yra sugadinta, nepilnos komplektacijos, netvarkinga, nėra tinkamai supakuota ar yra panaudota, Pardavėjas turi teisę nepriimti prekės ir negrąžinti Pirkėjui už prekę sumokėtų pinigų.

Jei turite klausimų - susisiekite su mumis el. paštu [email protected] ar telefonu +370 697 03000.