Mažų kainų vaistinių tinklas „Camelia“ pristato naują įvaizdžio klipą. Jame naujai suskambo daugeliui puikiai žinoma daina „Gera“, pagal kurią reklamos veikėjai ir Lietuvos metų vaistininkas šoka tarsi miuziklo žanro filme. „Gera, kai gali sutaupyti ir pasidalinti džiaugsmu su kitais“, – pabrėžiama klipe. 

Praėjusio amžiaus 70 deš. pabaigoje sukurta, iki šiol daugeliui puikiai žinoma daina „Gera“ (m. M. Novikas, ž. A. Saulynas) suskambo naujai siekiant akcentuoti „Camelia“ vaistinių tinklo išskirtinumą ir mažų kainų įvaizdį. 

„Mūsų lojalūs klientai puikiai žino – nėra prasmės išlaidauti, todėl ateina į mūsų vaistines ir reikalingas prekes įsigyja už mažą kainą, taip jie kasdien labai daug sutaupo“, – sako UAB „Nemuno vaistinės“, valdančios „Camelia“ vaistinių tinklą, Aušra Budrikienė. 

Pagrindinė klipo veikėja – energinga ir pozityvi moteris, racionali, nes šeima pasirūpina apsipirkdama ir pasitardama su specialistais „Camelia“ vaistinėje. Iš vaistinės moteris išeina puikiai nusiteikusi, o pakeliui sutinka savo senjorę mamą, vyrą bei sūnų, kuriais staiga reikia pasirūpinti. Moteris pasiruošusi visiems iššūkiams, nes ką tik apsipirko vaistinėje, o svarbiausia – už mažą kainą, todėl sutaupė. Ji dainuoja: „Gera, čia mažos kainos laukia visada. / Gera, jaučiuosi drąsiai šeimai pirkdama. / Aš sau leidžiu daugiau, nes sutaupau / Ir pasirūpinti visais pigu, sumani esu.“ 

Reklaminiame klipe nusifilmavo ir ilgametis „Camelia“ vaistininkas, pernai geriausiu Lietuvos 2020 metų vaistininku pripažintas Rimvydas Blynas. 

Reklamos klipo idėjos autoriai – kūrybinė agentūra „Tarela“, gamybos namai – „Karuselė“. 

2021 m. kovo mėnesį „Spinter“ atlikto reprezentatyvaus tyrimo duomenimis, didžioji dalis (49 proc.) respondentų mano, kad „Camelia“ – mažiausios kainos. 41 proc. apklaustųjų teigia, kad šio tinklo vaistinėse – geriausi pasiūlymai ir akcijos.

 

Comments (0)

No comments at this moment