Reaguojant į situaciją Lietuvoje ir pasaulyje dėl paskelbto visuotinio karantino, įsigalioja laikini camelia.lt internetinės vaistinės ir jos paslaugų partnerių veiklos pakeitimai, susiję su nereceptinių vaistų pardavimu, siuntų pristatymu į namus, atsiėmimu vaistinėse bei kt.

 

Vaistinių darbo laikas visuotinio karantino metu

Nuo 2020 m. kovo 17 d. keičiasi kai kurių Camelia vaistinių darbo laikai. Juos pasitikrinti galite čia https://camelia.lt/vaistines

Nereceptinių vaistų pardavimo tvarkos pakeitimas

Vadovaujantis LR Sveikatos apsaugos ministro – valstybės lygio ekstremalios situacijos valstybės operacijų vadovo sprendimu dėl COVID-19 ligos (Korona viruso infekcijos) valdymo priemonių vaistinėms, nuo 2020 m. kovo 18 d. yra draudžiama parduoti (išduoti) gyventojams daugiau kaip po vieną to paties bendrinio pavadinimo, stiprumo ir farmacinės formos nereceptinio preparato išorinę pakuotę vieno apsipirkimo metu. Draudimas galioja tiek fizinėse Camelia tinklo vaistinėse, tiek ir perkant internetinėje vaistinėje camelia.lt


Taip pat vadovaujantis LR Sveikatos apsaugos ministro – valstybės lygio ekstremalios situacijos valstybės operacijų vadovo sprendimu dėl nereceptinių vaistinių preparatų pardavimo gyventojams nuotoliniu būdu, karantino Lietuvos Respublikoje teritorijoje paskelbimo laikotarpiu, galioja supaprastinta nereceptinių vaistinių preparatų pardavimo tvarka nuotoliniu būdu. Pirkėjui paliekama teisė nuspręsti pačiam ar prieš sudarant pirkimo-pardavimo sutartį jis nori gauti farmacijos specialisto konsultaciją dėl nereceptinio vaistinio preparato vartojimo. Jeigu pirkėjas atsisako farmacinės paslaugos suteikimo, prieš sudarydamas pirkimo-pardavimo sutartį privalo perskaityti norimo įsigyti nereceptinio vaistinio preparato informacinį lapelį ir patvirtinti, kad susipažino bei suprato jame pateiktą informaciją. Net ir patvirtinęs, kad farmacinė specialisto paslauga bei konsultacija nereikalinga, pirkėjas bet kuriuo metu po pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo vis tiek turi teisę kreiptis į farmacijos specialistą ir gauti visą informaciją, susijusią su nereceptinio vaistinio preparato naudojimu. Konsultacija dėl nereceptinių vaistinių preparatų vartojimo teikiama darbo dienomis nuo 8 iki 17h bendruoju telefono numeriu 8 700 55170 arba el. paštu evaistine@camelia.lt

 

Galimas internetinių užsakymų pristatymo vėlavimas

Dėl padidėjusių internetinių užsakymų kiekio ir išaugusių transportavimo paslaugų tiekėjų darbo krūvių, galimas užsakymų pristatymo vėlavimas į namus, paštomatus bei vaistines. Visuotinio karantino metu galioja tokie laikini užsakymų pristatymo terminai:

Į vaistines: 2-3 darbo dienos

Į namus: 3-5 darbo dienos

Į paštomatus: 3-5 darbo dienos

Tikimės Jūsų supratingumo ir iš anksto atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Dedame visas pastangas, kad užsakymai Jums būtų pristatyti laiku.

 

Užsakymų pristatymo į namus tvarkos pasikeitimai

Nuo 2020.03.16 (pirmadienio) pradedamas vykdyti bekontaktis siuntų pristatymas į namus. Visos siuntos pristatomos siuntą paliekant 2 metrų atstumu nuo Gavėjo ir tiesiogiai su juo nekontaktuojant.

Ko tikėtis, jei laukiate siuntos pristatomos į namus?

Kurjeriui atvykus jis neužeis į privačius namus ar butą (tam tikrais atvejais gali užeiti į bendro naudojimo patalpas, tokias kaip laiptinė ar koridorius). Maloniai prašome pasitikti kurjerį lauke ar kuo arčiau lauko durų.

Kurjeris Jūsų siuntą paliks 2 metrų atstumu nuo Jūsų ir tiesiogiai su Jumis nekontaktuos.

Ar reikės pasirašyti skeneryje?

Ne, siekiant išvengti bet kokio kontakto ir sumažinti riziką, skeneryje pasirašyti nereikia. Gavėjo parašas, keičiamas vienu iš toliau nurodytų būdų:

  1. Per atstumą parodykite kurjeriui galiojantį savo asmens dokumentą. Kurjeris savo skeneryje įves 5 paskutinius asmens dokumento numerio skaitmenis. Dokumento numeris nėra Jūsų asmens asmens kodas. Tinkami dokumentai: pasas, ID kortelė, vairuotojo pažymėjimas, leidimas gyventi Lietuvoje.

  2. Jei su savimi neturite asmens dokumento, Jums sutikus, kurjeris paprašys atsistoti Jūsų šalia siuntos ir iš 2-3 metrų atstumo Jus nufotografuos kartu su siunta. Tai bus laikoma įrodymu, kad kurjeris įteikė siuntą. Jūsų nuotrauka bus tvarkoma tik siuntų pristatymo ir pretenzijų bei skundų nagrinėjimo tikslais. Informacija saugoma 7 mėnesius nuo užfiksavimo. Nuotraukos, užfiksuotos kurjerio skeneriu, automatiškai pateks į atskirą saugų serverį, todėl kurjeris negalės ir neturės techninės galimybės nuotraukų kopijuoti ar persiųsti tretiesiems asmenims.

  3. Jei su savimi neturite asmens dokumento ir atsisakote fotografuotis, Jums pageidaujant
    kurjeris gali Jūsų siuntą nukreipti į Jums patogiausią DPD Pickup paštomatą. Šiuo atveju siunta turi atitikti maksimalius paštomato dydžio ir svorio reikalavimus: maksimalus ilgis – 61 cm, maksimalus plotis – 44 cm, maksimalus aukštis – 37 cm, maksimalus siuntos svoris - 20 kg.

  4. Jeigu atsisakote su visais trimis aukščiau išvardintais būdais, kurjeris negali palikti siuntos. Siunta grąžinama siuntėjui.Atsiskaitymas už pirkinius tik banko kortelėmis


Nuo 2020.03.17 (antradienio) siuntų gavėjai už prekes pristatymo metu galės atsiskaityti tik banko kortelėmis. Kurjeriai grynųjų pinigų laikinai nepriims. Kilus nesusipratimams pas Gavėją, kurjeriui suteikiama teisė nepalikti siuntos. Todėl prašome internetinius užsakymus apmokėti iš anksto pasinaudojus el. bankininkystės paslaugomis arba banko kortele pristatymo metu.

Tikimės Jūsų supratingumo ir atsiprašome už laikinus nepatogumus.

 

Rekomendacijos siuntų gavėjams

Prekių pristatymas per kurjerį gali tapti vienu iš svarbiausių elementų, siekiant apriboti savo judėjimą iš namų. Vis dėlto užsisakant prekes per kurjerį būtina laikytis atitinkamų saugumo rekomendacijų:

  1. Atsiimdami siuntą išeikite į lauką arba pasitikite kurjerį kaip įmanoma arčiau lauko durų – tokiu būdu kurjeris neapsilankys patalpose.

  2. Pristatymo metu, atsiskaitykite už prekes bekontakte banko kortele arba internetinėje parduotuvėje iš anksto. Atsiskaitymo grynaisiais pinigais paslauga nuo kovo 17 d. yra laikinai stabdoma, todėl nuo šios dienos kurjeriai grynųjų pinigų nebepriims.

  3. Neimkite siuntos iš kurjerio rankų, o paprašykite pakuotę padėti ant grindų ar ant stalo.

  4. Jeigu iškvietėte kurjerį paimti siuntų, sudėkite jas kuo arčiau lauko durų, kad kurjeris pakuotes galėtų paimti neturėdamas tiesioginio kontakto su Jumis ir kuo mažiau laiko praleistų patalpose. Jeigu norite visiškai išvengti kontakto su kurjeriu, siuntas siųskite per Jums patogiausią DPD Pickup savitarnos terminalą. Pakuotė lygiai taip pat sklandžiai pasieks savo adresatą, o Jūs dar labiau sumažinsite tiesioginio kontakto kiekį.

  5. Siekdami išvengti tiesioginio kontakto su kurjeriu, siuntas, atitinkančias paštomato svorio ir dydžio išmatavimus, galite nukreipti į DPD Pickup savitarnos terminalą. Dieną prieš pakuotės pristatymą Jūs gausite SMS žinutę su nuoroda. Ją paspaudę, galėsite nesudėtingai nukreipti savo siuntą.

  6. Jei laukiate siuntos ir jaučiate gripo ar kitus peršalimo simptomus, nukreipkite ją į DPD Pickup savitarnos terminalą arba kitu adresu, kad ją priimtų simptomų neturintis asmuo.

  7. Kruopščiai nusiplaukite arba dezinfekuokite rankas prieš ir po siuntos gavimo.

Internetinių užsakymų atsiėmimo tvarka vaistinėse

Dėl įvesto visuotinio karantino, vaistinėse imamasi visų būtinų priemonių klientų ir vaistininkų sveikatai apsaugoti. Keičiasi klientų aptarnavimo tvarka, todėl maloniai prašome Jūsų:

  1. Jeigu matote, kad vaistinėje šiuo metu yra 4-5 klientai – palaukti už durų ir užeiti išėjus klientui.

  2. Vaistinės patalpose išlaikyti ne mažesnį kaip 1 metro atstumą nuo kito kliento bei vaistinės darbuotojo.

  3. Apsipirkimo metu laukti prie žymos “Laukti čia” kol vaistinės darbuotojas nepasakys kitaip.

  4. Už internetinius užsakymus labai prašome atsiskaityti banko kortele.

Dėkojame už supratingumą.