Pristatome naują klipą: kiek daug telpa į mažą kainą!

Ką pasirinktumėte: gerą produktą su maža ar didesne kaina? Kam gi mokėti daugiau, jei galima mažiau? Būtent tai jau daugelį metų pabrėžia vaistinių tinklas „Camelia“, o pristatydamas naują įvaizdinę kampaniją akcentuoja, kad į mažą kainą telpa daugiau nei tikėjotės.

Vienas didžiausių vaistinių tinklų Lietuvoje „Camelia“ pristato naują įvaizdinę kampaniją „Kiek daug telpa į maža kainą“, kuria siekia dar labiau sustiprinti prekės ženklo identitetą ir jo poziciją mažų kainų rinkoje.

Naujame „Camelia“ klipe – keturi vaistinės lankytojai pasakoja apie tikslus: vieni taupo atostogoms, kiti – kad galėtų palepinti anūkus, dar kitiems maža produktų kaina svarbi dėl nedidelių pajamų. Visa tai pasiekti padeda „Camelia“, reikalingus produktus siūlydama už kiek įmanoma mažiausią kainą.

Geras įmonės įvaizdis – vienas svarbiausių strateginio valdymo ir marketingo tikslų. Formuojant ilgalaikį įmonės įvaizdį, svarbu, kad pažadai atitiktų realų rezultatą.

„Kaip tik įmanoma, stengiamės, kad visi Lietuvos gyventojai turėtų galimybę būtiniausių vaistų ir kitų prekių „Camelia“ vaistinėse įsigyti už mažiausią įmanomą kainą, – sakė „Nemuno vaistinės“, kuriai priklauso „Camelia“ vaistinių tinklas, generalinė direktorė Aušra Budrikienė.

– Per 28 metus pažinome savo klientą ir žinome, kaip yra svarbu neišlaidauti bei sutaupyti kasdieniams malonumams ar didesniems tikslams.“

2020 metais gegužės mėnesį „Spinter” atliktas viešosios nuomonės tyrimas atskleidė, kaip šalies gyventojai mato Lietuvos vaistines. Apklausa parodė, kad didžioji dalis respondentų galvoja, kad „Camelia“ vaistinėje vaistai yra pigiausi, taip pat anot daugumos (43 proc.), čia galima rasti ir geriausias nuolaidas bei akcijas.

„Camelia“ – jau 28 metus veikiantis vaistinių tinklas, kurį valdo UAB „Nemuno vaistinė“. Mažų kainų vaistinių tinklą sudaro daugiau nei 320 vaistinių visoje Lietuvoje.

Video nuoroda:

https://www.youtube.com/watch?v=LeLmEw3ipq0