Mažų kainų vaistinių tinklas „Camelia“ pristato naują nuotaikingą reklamą „Nespėliokite nuolaidų“. Pagrindinis kampanijos akcentas – specialios nuolaidos senjorams, kurioms gauti nereikia įvykdyti papildomų sąlygų.

Nuotaikingoje televizijos reklamoje, kurioje vaizduojami senjorai, dalyvaujantys televiktorinoje, pabrėžiami pagrindiniai lojalumo programos privalumai. Kaip pastebi „Camelia“ vaistinių tinklą valdančios UAB „Nemuno vaistinė“ generalinė direktorė Aušra Budrikienė, aiški nuolaidų sistema – tai galimybė palengvinti senjorų kasdienybę. „Rūpestis senjorų sveikata – svarbi mūsų strategijos dalis. Norisi užtikrinti, kad jie ne tik galėtų gauti patarimų ir įsigyti tai, ko jiems reikia, bet ir galėtų visa tai gauti su nuolaida be jokių papildomų sąlygų“, – sako ji.

Pasak kūrybinės komandos, dirbant su šiuo projektu buvo diskutuoti įvairūs galimi siužetai, kurie būtų artimi ir pažįstami senjorams – nuo žvejybos iki sveikinimų koncerto. Pasirinktas intelektualinio žaidimo „Atspėk nuolaidą“ formatas, kuris padeda pristatyti nuolaidų senjorams privalumus.

„Mūsų tikslas kurti išskirtinę, pastebimą komunikaciją, todėl buvo svarbu pagrindinę žinutę perteikti pasitelkiant netipišką siužetą, vengti klišių ir stereotipų. „Nespėliokite nuolaidų“ klipe pateikiami atsakymai į užduotą klausimą apie nuolaidas – keliantys šypseną, ironizuoti, gal net absurdiški, bet senjorai supranta humorą. Tai puikiai iliustruoja su kokiomis keliamomis sąlygomis kitose vaistinėse susiduria senjorai, norintys pasinaudoti siūlomomis nuolaidomis“, – idėją komentuoja „Tarela“ kūrybos vadovas Marius Snudaitis.

Klipo kūrybinė idėja – TV protmūšio žaidimas, kuriame užduodami klausimai senjorams, o atsakymai pateikiami komiški, šmaikštūs. Pagrindinės reklamos herojės atsakymas tampa viso klipo akcentu ir užtvirtina esminį senjorų lojalumo programos „Camelia“ vaistinėse privalumą. Vaistinių tinkle „Camelia“ senjorams nuolaidos taikomos visą dieną ir nuo pirmos prekės. Reklamos klipo idėjos autoriai – kūrybinė agentūra „Tarela“. Vaizdo gamybos studija – „Zest“.

„Mūsų siekis – kalbėti apie nuolaidas nenuobodžiai ir paprastai, visiems suprantamu būdu. Iš klientų dažnai girdime, jog pas mus jie sugrįžta, nes čia aiškios nuolaidų sąlygos. Šia reklamine kampanija norime pabrėžti pagrindinį mūsų siekį – kaip sutaupant įsigyti vaistinėje tai, ko reikia“, – idėją komentuoja UAB „Nemuno vaistinė“ generalinė direktorė Aušra Budrikienė.

Pasiūlymas galioja kiekvieną dieną, atsižvelgiant į vaistinių „Camelia“ darbo laiką. Nuolaidos (maisto papildams -30%, vaistams iki -20%, kosmetikai -25%, kitoms prekėms iki -20 %) taikomos perkant su „Mažų kainų“ kortele, pažymėta „Camelia Senjoro“ lipduku. Nuolaidos taikymo laikotarpis UAB „Nemuno vaistinė“ administracijos sprendimu gali būti pakeistas. Akcija taikoma administracijos patvirtintam prekių sąrašui, kurį galite rasti vaistinėse. Pasiūlymas netaikomas prekėms, kurioms taikomos kitos akcijos, nuolaidos ar pasiūlymai. Nuolaidos netaikomos mineraliniam vandeniui, dovanų kuponams, kompensuojamiesiems vaistams ir med. prekėms, perkant su kompensuojamųjų vaistų receptu. Daugiau informacijos – vaistinėse „Camelia“. Pasiūlymas galioja tik fizinėse „Camelia“ vaistinėse.

 

Komentarai (0)

Komentarų nėra