PREKIŲ PRISTATYMAS
PREKIŲ PRISTATYMO BŪDAI IR ĮKAINIAI:
Prekes pristatome visoje Lietuvoje!
Prekių pristatymas:
- į vaistinę pristatymas nemokamas.
- į namus. Prekių pristatymas į namus yra nemokamas perkant už 30,00 Eur ir daugiau. Užsisakius prekių į namus už mažiau nei 30,00 Eur, pristatymas kainuos 2,80 Eur.
- į paštomatus. Pristatome į „LP Express“ paštomatus. Prekių pristatymas į paštomatus yra nemokamas perkant už 25,00 Eur ir daugiau. Užsisakius prekių į paštomatus už mažiau nei 25,00 Eur, pristatymas kainuos 1,69 Eur.
PREKIŲ PRISTATYMO TERMINIAI:
- Visuomet stengiamės prekes Jums pristatyti kaip įmanoma greičiau.
- Į vaistinę 97% užsakymų, pasirinkus prekių atsiėmimą vaistinėse „Camelia“, pirkėjus pasiekia per 1 darbo dieną. Išimtiniais atvejais užsakymo pristatymas gali pailgėti papildomai 1-3 darbo dienomis.
- Į namus prekės pristatomos per 1-4 darbo dienas nuo užsakymo apmokėjimo (vaistinių preparatų užsakymo atveju - nuo farmacinės paslaugos suteikimo). Į namus galima užsisakyti visas asortimente pateikiamas prekes.
- Į „LP Express“ paštomatus prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo arba apmokėjimo (pasirinkus el. bankininkystę). Į paštomatus galima užsisakyti visas asortimente pateikiamas prekes, išskyrus vaistinius preparatus.
- Jei turite klausimų dėl prekių pristatymo, visuomet galite susisiekti su mumis el. paštu [email protected] ar telefonu 8 697 03000.
Į KURIAS VAISTINES „CAMELIA“ GALIMA UŽSISAKYTI PREKES ?
Užsisakyti prekes galite į visas vaistines „Camelia“, kurias leidžia pasirinkti pirkimo proceso metu.
AR PRISTATOTE PREKES Į UŽSIENĮ?
Šiuo metu prekių pristatymas į užsienio šalis nėra vykdomas.
AR MANO INTERNETINIS UŽSAKYMAS VAISTINĖJE BUS SUPAKUOTAS Į ATSKIRĄ DĖŽUTĘ?
Ne. Deja, negalime vaistinės asortimento prekių supakuoti vienoje dėžutėje, nes prieš parduodant prekes, vaistinės darbuotojas turi jas pakartotinai patikrinti, pavydžiui, išduodant vaistus yra papildomai tikrinama galiojimo data, suteikiama farmacinė paslauga ir įsitikinama, kad prekės suruoštos teisingai. Vaistinėje prekės bus sudėtos į atskirą maišelį ir suruoštos pardavimui. Pardavimo metu klientui taip pat perduodamas ir pirkimo kvitas.
PIRKIMO PROCESAS
KAIP PIRKTI PREKES?
- Norėdami įsigyti prekių internetinėje vaistinėje, pasirinkite pageidaujamas prekes kortelėje spausdami žalią mygtuką „Į KREPŠELĮ“. Surinkę pageidaujamas prekes ir norėdami jas peržiūrėti bei tęsti pirkimo procesą, spauskite ant krepšelio ikonos dešiniame viršutiniame kampe. Atsivėrusiame lange matysite pasirinktas prekes, jų kiekį, kainą, pristatymo kainą. Jeigu pageidaujate papildyti krepšelį naujomis prekėmis, spauskite ant dominančio meniu punkto arba spauskite „Grįžti į prekių katalogą“.
- Norėdami tęsti pirkimą, išsirinkite kaip norėsite, kad prekės būtų pristatomos ir spauskite atitinkamą mygtuką. Jei nesate prisijungęs, atsivėrusiame lange pasirinkite, ar esate registruotas, ar naujas vartotojas, atitinkamai registruokitės arba prisijunkite su jau turimais prisijungimo duomenimis. Pereikite likusius pirkimo žingsnius pasirinkdami apmokėjimo būdą.
- Po to, kai patvirtinsite užsakymą, į Jūsų pašto dėžutę atsiųsime informaciją su Jūsų užsakymo kopija ir prekių pristatymo laiku. Jeigu prekes užsisakėte į vaistinę, vaistinėje užteks pateikti užsakymo patvirtinime nurodytą užsakymo numerį. Į namus prekes jums pristatys kurjeris. Jeigu kiltų klausimų, drąsiai kreipkitės tel. nr. 8 697 03000 arba el. paštu [email protected].
VAISTŲ UŽSAKYMAS
AR GALIU VAISTUS UŽSAKYTI Į NAMUS?
Taip. Užsakius nereceptinių vaistų į namus su Jumis artimiausiu metu susisieks konsultuojantis farmacijos specialistas ir suteiks farmacinę paslaugą – informuos apie tinkamą vaistų vartojimą, galimus šalutinius poveikius bei atsakys į kitus klausimus bei suteiks kitą reikalingą informaciją. Po pokalbio farmacijos specialistas patvirtins Jūsų užsakymą. Užsakytus nereceptinius vaistus pristatys kurjeris nurodytu pristatymo adresu. Receptiniai vaistai internetinėje vaistinėje nėra parduodami, bet juos galite užsisakyti telefonu.
AR PREKIŲ KAINOS INTERNETINĖJE VAISTINĖJE SKIRIASI NUO KAINOS ĮPRASTOSE VAISTINĖSE?
Taip. Internetinės vaistinės kainos gali skirtis nuo kainos įprastoje vaistinėje.
AR PATEIKTOS PREKIŲ KAINOS YRA GALUTINĖS?
Taip*. Visos kainos nurodytos internetinėje vaistinėje yra galutinės. Už jas mokėsite tokią sumą, kuri nurodyta Jūsų krepšelyje, užsakymo informacijoje.
*Išskyrus tuos atvejus, jei kompensuojamąsias med. pagalbos prekes ar receptinius vaistinius preparatus užsisakysite telefonu ir pirksite (atsiimsite) su kompensuojamųjų vaistų pasu, jų kaina priklausys nuo kompensuojamųjų vaistų pase nurodyto priemokos dydžio.
AR INTERNETINĖJE VAISTINĖJE YRA GALIMYBĖ PRITAIKYTI MAŽŲ KAINŲ KORTELĖS NUOLAIDĄ?
Ne. Jūsų patogumui daugumos prekių kainos internetinėje vaistinėje pateiktos su pritaikytomis nuolaidomis.
APMOKĖJIMAS
APMOKĖJIMO UŽ PREKES BŪDAI:
- Užsakymas į vaistinę: apmokėti galėsite grynaisiais pinigais arba banko mokėjimo kortele vaistinėje.
- Užsakymas į namus: apmokėti galėsite grynaisiais pinigais arba banko mokėjimo kortele kurjeriui. Jei užsakyme nėra nereceptinių vaistinių preparatų, taip pat galėsite apmokėti ir internetiniu pavedimu.
- Užsakymas į paštomatus: galėsite apmokėti internetiniu pavedimu.
REGISTRACIJA IR SLAPTAŽODŽIAI
KAIP UŽSIREGISTRUOTI?
Norint užsiregistruoti, tituliniame lape, dešiniame viršutiniame kampe paspauskite mygtuką su žmogaus simboliu ir pasirinkite mygtuką „Sukurti paskyrą“. Atsidariusioje lentelėje užpildykite visus laukus ir išsaugokite. Po registracijos į jūsų el. p. dėžutę bus atsiųstas laiškas su registracijos patvirtinimo nuoroda, kurią atsidarius Jūsų registracija bus sėkmingai užbaigta. Po registracijos patvirtinimo galite rinktis prekes ir jas užsisakyti.
PAMIRŠAU SLAPTAŽODĮ, KĄ DARYTI?
Jeigu pamiršote slaptažodį, dešiniame viršutiniame kampe paspauskite mygtuką su žmogaus simboliu ir spauskite ant nuorodos: „Pamiršote slaptažodį?“ Atsidariusioje lentelėje įveskite el. pašto adresą, kurį pateikėte registracijos metu. Per kelias minutes nurodytu el. pašto adresu atsiųsime Jums naujus prisijungimo duomenis.
KAIP PAKEISTI SLAPTAŽODĮ?
Prisijunkite prie Jūsų internetinės vaistinės profilio ir viršutiniame dešiniame kampe spauskite „Mano duomenys“. Tada spauskite meniu punktą „Slaptažodžio keitimas“. Atsivėrusiame lange galite pakeisti slaptažodį.
GARANTIJA GRĄŽINIMAS
KOKIOMS PREKĖS SUTEIKIAMA GARANTIJA?
- Garantija suteikiama įvairioms medicininės įrangos prekėms. Garantijos informacija pateikta prekės kortelėje. Jeigu prekes atsiimate vaistinėje, garantinį taloną Jums išduos vaistininkas. Jeigu prekę, kuriai priklauso garantija užsisakote į namus, garantiją atstos pirkimo dokumentas (sąskaita-faktūra), kurį pristatysime kartu su prekėmis.
- Už prekės taisymą atsakingas garantijoje (prekės kortelėje) nurodytas garantinio aptarnavimo servisas. Jei prekė sugedo, skambinkite garantijoje (prekės kortelėje) nurodytu telefonu arba pristatykite prekę į servisą garantijoje nurodytu adresu.
AR GALIU GRĄŽINTI GAUTAS PREKES?
- Taip, jei šios prekės nėra priskirtinos negrąžintinoms ar nėra vaistiniai preparatai. Jeigu norite atsisakyti įsigytų prekių prašome per 14 darbo dienų nuo prekės pristatymo dienos apie tai pranešti el. paštu [email protected].
- Įsigyti vaistai kitais vaistais nekeičiami ir už juos sumokėti pinigai negrąžinami.
- Jeigu grąžinamos prekės be defektų, jos turi būti nepažeistoje originalioje prekės ir siuntos pakuotėje. Tokiu atveju prekės grąžinamos gavėjo sąskaita. Gražintinos visos prekės išskyrus internetinės vaistinės „Camelia“ pirkimo taisyklių 9.6 punkte nurodytus atvejus.
- Jeigu grąžinamos prekės su defektais (dėl broko) – prekę galime apkeisti kita tokia pat preke arba grąžinti pinigus. Tokiu atveju prekės grąžinamos mūsų sąskaita.
- Pinigus už grąžintas prekes į Jūsų sąskaitą pervedame per 14 darbo dienų nuo prekių grąžinimo dienos. Grąžinant prekes be defektų taip pat prašome pridėti originalią sąskaitą-faktūrą, kurią gavote su preke, užpildytą ir pasirašytą grąžinimo formą (formą atsiųsime Jums iškart kai gausime iš Jūsų pranešimą el. paštu dėl prekių grąžinimo).
Dokumentai, kuriuos prašome siųsti kartu su grąžinamomis prekėmis:
- užpildytą ir pasirašytą prekių grąžinimo formą (šią formą atsiųsime iškart gavę pranešimą dėl prekių grąžinimo);
- originalią sąskaitą-faktūrą, kurią gaunate su preke;
- prekės instrukciją ir garantinį taloną, jei buvo pateikta kartu su preke.
DĖL NEGRĄŽINTINŲ PREKIŲ
Pagal LR sveikatos apsaugos ministro 2002-03-08 įsakymu Nr. 112 (Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2015 m. gegužės 28 d įsakymo Nr. V-669 redakcija) patvirtintų Receptų rašymo ir vaistinių preparatų, medicinos priemonių (medicinos prietaisų) ir kompensuojamųjų medicinos pagalbos priemonių išdavimo (pardavimo) vaistinėse gyventojams ir popierinių receptų saugojimo, išdavus (pardavus) vaistinius preparatus, medicinos priemones (medicinos prietaisus) ir kompensuojamąsias medicinos pagalbos priemones vaistinėje, taisyklių 93 punkte įtvirtinta, kad vaistiniai preparatai, išskyrus naikintinus, iš gyventojų atgal į vaistinę nepriimami ir į kitus vaistinius preparatus nekeičiami.
Remiantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimu Nr. 697 (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimo Nr. 738 redakcija) patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis, pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus gali būti tenkinamas tik pardavėjui sutikus įsigijus tokias prekes: kosmetikos ir tualetinius preparatus, spausdintos knygos, liemenėlės, juosmenys, korsetai ir panašūs dirbiniai, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisai ir aparatai ir kitas prekes.
AR GALIMA GRĄŽINTI VAISTUS?
Pagal LR sveikatos apsaugos ministro 2002-03-08 įsakymu Nr. 112 (Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2015 m. gegužės 28 d įsakymo Nr. V-669 redakcija) patvirtintų Receptų rašymo ir vaistinių preparatų, medicinos priemonių (medicinos prietaisų) ir kompensuojamųjų medicinos pagalbos priemonių išdavimo (pardavimo) vaistinėse gyventojams ir popierinių receptų saugojimo, išdavus (pardavus) vaistinius preparatus, medicinos priemones (medicinos prietaisus) ir kompensuojamąsias medicinos pagalbos priemones vaistinėje, taisyklių 93 punkte įtvirtinta, kad vaistiniai preparatai, išskyrus naikintinus, iš gyventojų atgal į vaistinę nepriimami ir į kitus vaistinius preparatus nekeičiami.
Klausimai apie prekes
KODĖL KARTAIS NERANDU PREKIŲ?
Internetinėje vaistinėje nėra tų prekių, kurių nėra pakankamo likučio pirkimo metu. Jeigu per paiešką neradote prekių ir pageidaujate, kad prekė atsidurtų ir internetinėje vaistinėje, rašykite jos pavadinimą evaistin[email protected] ir mes įtrauksime ją į pageidaujamų prekių sąrašą.
KODĖL KARTAIS NELEIDŽIA UŽSISAKYTI NORIMO PREKIŲ KIEKIO?
- Norimo prekių kiekio neleidžia užsisakyti dėl nepakankamo prekės likučio, pvz.: jei turime tik 5 vnt., o Jūs norite užsisakyti 10 vnt., Jums prekės eilutė nusidažys rausva spalva ir pasirodys pranešimas, kad neturime pakankamo kiekio, tačiau leis užsisakyti tiek kiek turime – pvz. 5 vnt.
- Vienu kartu nereceptinių vaistinių preparatų, turinčių pirmos kategorijos narkotinių ir psichotropinių medžiagų pirmtakų (prekursorių), galima įsigyti ne daugiau negu vieną pakuotę. Jeigu perkama vaistinių preparatų, turinčių pirmos kategorijos narkotinių ir psichotropinių medžiagų pirmtako (prekursoriaus) pseudoefedrino, skirtų vartoti skirtingu paros metu, pseudoefedrino vienam gydymo kursui galima įsigyti ne daugiau kaip 720 mg.
- Vienu kartu nereceptinių vaistų galima įsigyti ne ilgesniam kaip 1 mėnesio gydymo kursui.
JEIGU NETURITE PREKĖS, AR JI VAIZDUOJAMA INTERNETINĖJE VAISTINĖJE?
Ne, jeigu prekės likučio neturime, ji nėra vaizduojama internetinėje vaistinėje.
KOKIO GALIOJIMO PREKĖMIS PREKIAUJAMA INTERNETINĖJE VAISTINĖJE?
Prekių galiojimas priklauso nuo prekės rūšies, tačiau internetinėje vaistinėje neprekiaujame tomis prekėmis, kurių galiojimas yra trumpesnis nei 90 dienų.
DUOMENŲ SAUGUMAS
AR MANO DUOMENYS APSAUGOTI?
Taip. Jūsų asmeniniai, finansiniai duomenys bei prekių užsakymo informacija yra visiškai saugi. Jūsų duomenis saugome vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais.