PREKIŲ PRISTATYMAS

PREKIŲ PRISTATYMO ĮKAINIAI

  • Prekes pristatome visoje Lietuvoje!
  • Į vaistinę - pristatymas nemokamas.
  • Į namus. Prekių pristatymas į namus yra nemokamas perkant už 30,00 Eur ir daugiau. Užsisakius prekių į namus už mažiau nei 30,00 Eur, pristatymas kainuos 2,80 Eur.
  • Į paštomatus. Pristatome į LP Express ir DPD paštomatus. Prekių pristatymas į paštomatus yra nemokamas perkant už 25,00 Eur ir daugiau. Užsisakius prekių į paštomatus už mažiau nei 25,00 Eur, pristatymas kainuos 1,69 Eur.
  • Pakavimo mokestis - netaikomas.

PREKIŲ PRISTATYMO TERMINIAI

  • Visuomet stengiamės prekes Jums pristatyti kaip įmanoma greičiau!
  • Prekių pristatymas į vaistinę. 97% užsakymų, pasirinkus prekių atsiėmimą vaistinėse „Camelia“, pirkėjus pasiekia per 1 darbo dieną (receptinių vaistinių preparatų užsakymo atveju, priklausomai nuo farmacinės paslaugos suteikimo - pristatymas gali prailgėti iki 4 darbo dienų).
  • Prekių pristatymas į LP Express ir DPD paštomatus. Prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo arba apmokėjimo (pasirinkus el. bankininkystę). Į paštomatus galima užsisakyti visas asortimente pateikiamas prekes, išskyrus vaistinius preparatus bei negabaritines prekes.
  • Prekių pristatymas į namus. Prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo arba apmokėjimo (pasirinkus el. bankininkystę) (vaistinių preparatų užsakymo atveju, priklausomai nuo farmacinės paslaugos suteikimo - pristatymas gali prailgėti iki 4 darbo dienų). Į namus galima užsisakyti visas asortimente pateikiamas prekes.

Į KURIAS VAISTINES „CAMELIA“ GALIMA UŽSISAKYTI PREKES ?

Prekes užsisakyti galite į visas vaistines „Camelia“, kurias leidžiama pasirinkti pirkimo proceso metu. 

AR PRISTATOTE PREKES Į UŽSIENĮ?

Šiuo metu prekių pristatymas į užsienio šalis nėra vykdomas.

PIRKIMO PROCESAS

KAIP PIRKTI PREKES?

  • Norėdami įsigyti prekių internetinėje vaistinėje, pasirinkite pageidaujamas prekes kortelėje spausdami žalią mygtuką „Į KREPŠELĮ“. Surinkę pageidaujamas prekes - peržiūrėkite prekių krepšelį. Tai galite padaryti paspaudę krepšelio ikonėlę dešiniame viršutiniame kampe. Atsivėrusiame lange matysite pasirinktas prekes, jų kiekį, kainas, pristatymo kainą. Jeigu pageidaujate papildyti krepšelį naujomis prekėmis kairėje pusėje spauskite mygtuką „Tęsti apsipirkimą“.
  • Norėdami tęsti pirkimą, pasirinkite prekių pristatymo (atsiėmimo) būdą ir paspauskite atitinkamą mygtuką. Jei šiuo metu nesate prisijungęs, atsivėrusiame lange pasirinkite, ar esate registruotas, ar naujas vartotojas, atitinkamai registruokitės arba prisijunkite su jau turimais prisijungimo duomenimis. Pereikite likusius pirkimo žingsnius pasirinkdami apmokėjimo būdą.
  • Po to, kai patvirtinsite užsakymą, į Jūsų pašto dėžutę atsiųsime informaciją apie Jūsų užsakymą ir prekių pristatymo laiką. Jeigu prekes atsiimsite vaistinėje - atvykę atsiimti pateikite užsakymo patvirtinime nurodytą užsakymo numerį. Jeigu kiltų klausimų, drąsiai kreipkitės tel. nr. 8 697 03000 arba el. paštu [email protected].

VAISTŲ UŽSAKYMAS

AR GALIU VAISTUS UŽSAKYTI Į NAMUS?

Taip. Užsakius vaistus į namus - po užsakymo pateikimo su Jumis susisieks konsultuojantis farmacijos specialistas ir suteiks farmacinę paslaugą – informuos apie tinkamą vaistų vartojimą, galimus šalutinius poveikius bei atsakys į kitus klausimus, suteiks kitą reikalingą informaciją. Užsakytus vaistus kurjeris pristatys Jūsų nurodytu pristatymo adresu.

AR PREKIŲ KAINOS INTERNETINĖJE VAISTINĖJE SKIRIASI NUO KAINOS ĮPRASTOSE VAISTINĖSE?

Taip. Internetinės vaistinės kainos gali skirtis nuo kainos įprastoje vaistinėje.

AR PATEIKTOS PREKIŲ KAINOS YRA GALUTINĖS?

Taip*. Visos kainos nurodytos internetinėje vaistinėje yra galutinės. Už jas mokėsite tokią sumą, kuri nurodyta Jūsų prekių krepšelyje, užsakymo informacijoje.

*Išskyrus tuos atvejus, jei kompensuojamąsias med. pagalbos prekes ar receptinius vaistinius preparatus užsisakysite telefonu ir pirksite (atsiimsite) su kompensuojamųjų vaistų pasu, jų kaina priklausys nuo kompensuojamųjų vaistų pase nurodyto priemokos dydžio.

AR INTERNETINĖJE VAISTINĖJE YRA GALIMYBĖ PRITAIKYTI MAŽŲ KAINŲ KORTELĖS NUOLAIDĄ?

Ne. Jūsų patogumui daugumos prekių kainos internetinėje vaistinėje pateiktos su pritaikytomis nuolaidomis.

APMOKĖJIMAS

APMOKĖJIMO UŽ PREKES BŪDAI

  • Jei pageidaujate prekes atsiimti Camelia vaistinėje, tuomet už jas galėsite atsiskaityti vaistinėje užsakymo atsiėmimo metu grynaisiais pinigais, banko mokėjimo kortele arba internetu.
  • Jeigu pageidaujate, kad prekes pristatytume tiesiai Jums į namus ar paštomatą, atsiskaityti galėsite mokėjimu internetu, banko kortele arba grynaisiais paštomate arba kurjeriui pristatant prekę.

REGISTRACIJA IR SLAPTAŽODŽIAI

KAIP UŽSIREGISTRUOTI?

Norint užsiregistruoti, tituliniame lape, dešiniame viršutiniame kampe paspauskite mygtuką su žmogaus simboliu ir pasirinkite mygtuką „Sukurti paskyrą“. Atsidariusioje formą užpildykite visus laukus ir išsaugokite. Po registracijos į jūsų el. p. dėžutę bus atsiųstas laiškas su registracijos patvirtinimo nuoroda, kurią paspaudus Jūsų registracija bus sėkmingai užbaigta. Po registracijos patvirtinimo galite rinktis prekes ir jas užsisakyti.

PAMIRŠAU SLAPTAŽODĮ, KĄ DARYTI?

Jeigu pamiršote slaptažodį, dešiniame viršutiniame kampe paspauskite ikonėlę su žmogaus simboliu ir spauskite nuorodą: „Pamiršote slaptažodį?“ Atsidariusioje formoje įveskite el. pašto adresą, kurį pateikėte registracijos metu. Kelių minučių bėgyje nurodytu el. pašto adresu Jums bus atsiųsti nauji prisijungimo duomenys.

KAIP PAKEISTI SLAPTAŽODĮ?

Prisijunkite prie Camelia internetinės vaistinės ir kairėje pasirinkite meniu punktą "Asmeninė informacija". Atsivėrusiame lange suveskite naują slaptažodį ir išsaugokite formą.

GARANTIJA IR GRĄŽINIMAS

KOKIOMS PREKĖS SUTEIKIAMA GARANTIJA?

  • Garantija suteikiama įvairioms medicininės įrangos prekėms. Jeigu prekes atsiimate vaistinėje, garantinį taloną Jums išduos vaistininkas. Jeigu prekę, kuriai priklauso garantija užsisakote į namus ar paštomatą, garantiją atstos pirkimo dokumentas (sąskaita-faktūra), kurį pristatysime kartu su prekėmis.
  • Už prekės taisymą atsakingas žemiau lentelėje nurodytas garantinio aptarnavimo servisas. Jei prekė sugedo, skambinkite nurodytu telefonu arba pristatykite prekę į servisą žemiau lentelėje nurodytu adresu.
  • Garantinio aptarnavimo vietų sąrašą rasite ČIA >>
Prekių grupė
Garantinio serviso kontaktai

Kraujospūdžio matuokliai, inhaliatoriai, termometrai "B.WELL"

UAB "Baltmetics"

Kauno g. 1a, Vilnius +370 654 60406

Kraujospūdžio matuokliai, inhaliatoriai, termometrai "Omron"

UAB "Berner Lietuva" Lakūnų 30, Vilnius +370 665 90540

Kraujospūdžio matuokliai, inhaliatoriai, termometrai, pulsoksimetrai "Evolu"

FORANS SIA Fabijoniškių g. 99, Vilnius +370 615 20800

Kraujospūdžio matuokliai, inhaliatoriai, termometrai, el. dantų šepetėliai "PIC", "G.U.M."

UAB "Ringitas" Rietavo g. 8, Kaunas +370 37 424909
Pylimo g. 10, Vilnius +370 5 2618330
Dvaro g.74, Šiauliai +370 41 523464
Basanavičiaus g. 3, Panevėžys +370 602 32228

Kraujospūdžio matuokliai, inhaliatoriai, termometrai, pulsoksimetrai "Microlife"

MICROLIFE
P. Lukšio g. 32, Vilnius

+370 5 2745460

Vytauto pr. 32, Kaunas

+370 618 70911

Šilutės pl. 2, Klaipėda

+370 698 46720

Kraujospūdžio matuokliai "Cardiatech"

UAB "Medigate" Camelia vaistinė, kurioje įsigytas kraujospūdžio matuoklis

 

Elektriniai dantų šepetėliai, irigatoriai "Oclean"

UAB "MB+" Totorių g. 3, Kaunas

+370 670 52772

Elektriniai dantų šepetėliai "Oral-B"

UAB "Baltic Continent" Taikos pr. 113B, Kaunas

+370 700 55595

Gabijos g. 38, Vilnius

 

AR GALIU GRĄŽINTI GAUTAS PREKES?

  • Taip, jei šios prekės nėra priskirtinos negrąžintinoms ar nėra vaistiniai preparatai. Jeigu norite atsisakyti įsigytų prekių - prašome per 14 darbo dienų nuo prekės pristatymo dienos apie tai pranešti el. paštu [email protected].
  • Įsigyti vaistai kitais vaistais nekeičiami ir už juos sumokėti pinigai negrąžinami.
  • Jeigu grąžinamos prekės yra be defektų, jos turi būti nepažeistoje originalioje prekės ir siuntos pakuotėje. Tokiu atveju prekės grąžinamos gavėjo sąskaita. Grąžintinos visos prekės išskyrus internetinės vaistinės „Camelia“ pirkimo taisyklių 9 punkte nurodytus atvejus. 
  • Jeigu grąžinamos prekės su defektais (dėl broko) – prekę galime apkeisti kita tokia pat preke arba grąžinti pinigus. Tokiu atveju prekės grąžinamos mūsų sąskaita.
  • Pinigus už grąžintas prekes į Jūsų sąskaitą pervedame per 14 darbo dienų nuo prekių grąžinimo dienos. Grąžinant prekes be defektų prašome pridėti originalią sąskaitą-faktūrą, kurią gavote su preke, užpildytą ir pasirašytą grąžinimo formą (formą atsiųsime Jums iškart kai gausime iš Jūsų pranešimą el. paštu dėl prekių grąžinimo).

Dokumentai, kuriuos prašome siųsti kartu su grąžinamomis prekėmis:

  • užpildytą ir pasirašytą prekių grąžinimo formą (šią formą atsiųsime iškart gavę pranešimą dėl prekių grąžinimo);
  • originalią sąskaitą-faktūrą, kurią gaunate su preke;
  • prekės instrukciją ir garantinį taloną, jei buvo pateikta kartu su preke.

DĖL NEGRĄŽINTINŲ PREKIŲ

Pagal LR sveikatos apsaugos ministro 2002-03-08 įsakymu Nr. 112 (Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2015 m. gegužės 28 d įsakymo Nr. V-669 redakcija) patvirtintų Receptų rašymo ir vaistinių preparatų, medicinos priemonių (medicinos prietaisų) ir kompensuojamųjų medicinos pagalbos priemonių išdavimo (pardavimo) vaistinėse gyventojams ir popierinių receptų saugojimo, išdavus (pardavus) vaistinius preparatus, medicinos priemones (medicinos prietaisus) ir kompensuojamąsias medicinos pagalbos priemones vaistinėje, taisyklių 93 punkte įtvirtinta, kad vaistiniai preparatai, išskyrus naikintinus, iš gyventojų atgal į vaistinę nepriimami ir į kitus vaistinius preparatus nekeičiami.

Remiantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimu Nr. 697 (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimo Nr. 738 redakcija) patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis, pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus gali būti tenkinamas tik pardavėjui sutikus įsigijus tokias prekes: kosmetikos ir tualetinius preparatus, spausdintos knygos, liemenėlės, juosmenys, korsetai ir panašūs dirbiniai, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisai ir aparatai ir kitas prekes.

AR GALIMA GRĄŽINTI VAISTUS?

Pagal LR sveikatos apsaugos ministro 2002-03-08 įsakymu Nr. 112 (Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2015 m. gegužės 28 d įsakymo Nr. V-669 redakcija) patvirtintų Receptų rašymo ir vaistinių preparatų, medicinos priemonių (medicinos prietaisų) ir kompensuojamųjų medicinos pagalbos priemonių išdavimo (pardavimo) vaistinėse gyventojams ir popierinių receptų saugojimo, išdavus (pardavus) vaistinius preparatus, medicinos priemones (medicinos prietaisus) ir kompensuojamąsias medicinos pagalbos priemones vaistinėje, taisyklių 93 punkte įtvirtinta, kad vaistiniai preparatai, išskyrus naikintinus, iš gyventojų atgal į vaistinę nepriimami ir į kitus vaistinius preparatus nekeičiami.

Klausimai apie prekes

KODĖL KARTAIS NERANDU PREKIŲ?

Internetinėje vaistinėje nėra tų prekių, kurių nėra pakankamo likučio pirkimo metu. Jeigu per paiešką neradote prekių ir pageidaujate, kad prekė atsidurtų ir internetinėje vaistinėje, rašykite jos pavadinimą [email protected] ir mes įtrauksime ją į pageidaujamų prekių sąrašą.

KODĖL KARTAIS NELEIDŽIA UŽSISAKYTI NORIMO PREKIŲ KIEKIO?

  • Norimo prekių kiekio neleidžia užsisakyti dėl nepakankamo prekės likučio, pvz.: jei turime tik 5 vnt., o Jūs norite užsisakyti 10 vnt., Jums prekės eilutė nusidažys rausva spalva ir pasirodys pranešimas, kad neturime pakankamo kiekio, tačiau leis užsisakyti tiek kiek turime – pvz. 5 vnt.
  • Vienu kartu nereceptinių vaistinių preparatų, turinčių pirmos kategorijos narkotinių ir psichotropinių medžiagų pirmtakų (prekursorių), galima įsigyti ne daugiau negu vieną pakuotę. Jeigu perkama vaistinių preparatų, turinčių pirmos kategorijos narkotinių ir psichotropinių medžiagų pirmtako (prekursoriaus) pseudoefedrino, skirtų vartoti skirtingu paros metu, pseudoefedrino vienam gydymo kursui galima įsigyti ne daugiau kaip 720 mg.
  • Vienu kartu nereceptinių vaistų galima įsigyti ne ilgesniam kaip 1 mėnesio gydymo kursui.

KOKIO GALIOJIMO PREKĖMIS PREKIAUJAMA INTERNETINĖJE VAISTINĖJE?

Prekių galiojimas priklauso nuo prekės rūšies, tačiau internetinėje vaistinėje neprekiaujame tomis prekėmis, kurių galiojimas yra trumpesnis nei 90 dienų.  

DUOMENŲ SAUGUMAS

AR MANO DUOMENYS APSAUGOTI?

Taip. Jūsų asmeniniai, finansiniai duomenys bei prekių užsakymo informacija yra visiškai saugi. Jūsų duomenis saugome vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais.