Atsinaujinusiai „Camelia“ vaistinei internete – vieneri: lankytojų skaičius išaugo 26 proc.

Atsinaujinusiai „Camelia“ vaistinei internete – vieneri: lankytojų skaičius išaugo 26 proc.

Praėjusių metų balandį atsinaujinusi internetinė vaistinė „Camelia“ švenčia vienerių metų gimtadienį. Įmonę valdančios UAB „Nemuno vaistinė“ generalinė direktorė Kristina Veštortienė paaiškina, kad šiuos pokyčius lėmė siekis dar labiau palengvinti vartotojo apsipirkimo vaistinėje internete kelionę. O pastarieji metai parodė, kad sprendimą atsinaujinti lydėjo puikus klientų įvertinimas ir augantys rodikliai.

Atnaujinant „Camelia“ vaistinę internete, pagrindinis tikslas buvo palengvinti kiekvieno apsiperkančiojo patirtį. Buvo atnaujintos prekių paieškos sistemos, išplėstos artimiausių vaistinių paieškos funkcijos, įdiegta dar patogesnė navigacija, aiškesnis aktualių pasiūlymų, akcijų   pateikimas bei informacija apie prekių likučius vaistinėse.

„Internetinėje vaistinėje norėjome komunikuoti kuo aiškiau ir tiksliau, sumažinant visus galimus nepatogumus klientams. Kruopščiai apgalvojome visus pirkėjo kelionės taškus, stengėmės juos supaprastinti, pritaikyti įvairaus pobūdžio automatizaciją. Džiugu, kad sprendimas atsinaujinti ne tik padėjo išlaikyti seną klientų srautą, bet ir pritraukti naujų lankytojų“, – sako „Camelia“ vadovė K. Veštortienė.

Įmonės duomenys rodo, kad atnaujinus vaistinę internete, bendras lankytojų srautas augo net 26 proc., o klientų vidutinio krepšelio dydis ūgtelėjo 7,4 proc. Pastarajame dažniausiai atsiduria maisto papildai, kosmetikos prekės bei nereceptiniai vaistai.

Atsinaujinimas taip pat buvo įvertintas nacionaliniu mastu – kasmet „BPN Intense“ sudaromame e.komercijos reitinge Lietuvoje, „Camelia“ vaistinės internete indeksuoti apsilankymai per pirmą 2025 m. ketvirtį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, augo 14 proc., kas lėmė 8 vietą iš TOP 100 Lietuvos e.komercijos projektų.

Taip pat pernai vykusių „Mylimiausios Lietuvos elektroninės parduotuvės rinkimų“ metu, didelių e-parduotuvių kategorijoje „Camelia“ užėmė 4-ąją vietą. Šiuose rinkimuose balsavo daugiau nei 150 tūkst. žmonių, dalyvavo beveik 100 skirtingų e-parduotuvių.

Anot įmonės vadovės, tikslas 2025 metams išlieka panašus – užtikrinti dar geresnę klientų apsipirkimo patirtį, toliau plėsti asortimentą, diegti naujas funkcijas ir tenkinti vartotojų poreikius

Kitos naujienos

other