„Camelia“ pristato darbdavio įvaizdžio kampaniją: „Vaistininke, rinkis geltoną“
Kovą vaistinių tinklas „Camelia“ startavo su darbdavio įvaizdžio kampanija „Vaistininke, rinkis geltoną“. Už pagrindinio šūkio slepiasi užuomina į kino klasika tapusią „Matricos“ frančizę ir galimybę pasinerti į naujas karjeros galimybes atspindinčią geltoną realybę. Kampanijos metu bus atvirai atskleidžiami darbo vaistinėse užkulisiai, įvardijamos darbuotojų lojalumą skatinančios naudos ir pasakojamos jų sėkmės istorijos.
Įsiliek į naują karjeros matricą
Pagrindinė darbdavio įvaizdžio kampanijos žinutė ir naudojami vizualiniai elementai siejami su legendiniais „Matricos“ filmais ir galimybe patiems pasirinkti, kokią ateitį norime matyti. Už idėjos vairo stovinčios kūrybinės reklamos agentūros „Tarela“ kūrybos vadovas Marius Snudaitis pasakoja, kad mokslinės fantastikos įkvėptas įvaizdis komunikuoja drąsą ir atvirumą.
„Turėjome tikslą rasti nestandartinį sprendimą, kuris sudomintų ir atkreiptų jaunesnės farmacininkų auditorijos dėmesį. Ieškant idėjos ir „keliaujant“ per raktažodžius, atradome asociacijų su kultiniais „Matricos“ filmais ir gerai žinomu epizodu, kuriame herojus turi pasirinkti vieną iš siūlomų piliulių.
Tačiau vaistai, jų forma bei simbolinę reikšmę turinti spalva nėra vieninteliai paslėpti akcentai. Tiesdami ranką ir ragindami pasirinkti būtent šį darbdavį, sakome, kad čia vaistininkai tarsi virsta herojais, kovojančiais su įvairiais sveikatos sutrikimais bei prisidedančiais prie sveikesnės visuomenės kūrimo. Kampanijoje kviečiame įsilieti į naują karjeros erdvę su vieninga, nuolat tobulėjančia ir ambicingų tikslų siekiančia vaistinių tinklo komanda“, – kūrybinę idėją atskleidžia M. Snudaitis.
Darbuotojų lūpomis
UAB „Nemuno vaistinė“ išsiskiria ne tik kaip lietuviško kapitalo įmonė, valdanti vaistinių kiekiu didžiausią tinklą šalyje, bet ir daugiau nei 1,5 tūkst. narių komanda. Bendrovės vadovė Aušra Budrikienė sako, kad kasmet „Camelia“ vaistinėse įsidarbina apie 70–90 farmacijos specialistų. Vertinant jų pasirinkimą, žinių bagažą ir kompetencijas, įmonė siūlo rinkoje didžiausią darbo užmokestį, motyvacinę sistemą ir platų kitų verčių spektrą. Anot A. Budrikienės, nemaža dalis darbuotojų čia atranda ne tik naujas ilgalaikės karjeros perspektyvas, bet ir motyvuojančias galimybes tobulėti.
„Viena iš sudėtingiausių užduočių buvo atrasti, kas tiksliausiai atspindi mūsų vidinę ugnelę ir tai, kuo vaistinėse gyvename kasdien. Skirtingų kartų atstovams puikiai žinomo kino filmo akcentai čia tapo tinkamiausiu pasirinkimu, nes sufleruoja apie gilesnį pažinimą, tarsi atverdami duris į naują realybę.
Su šia kampanija žengiame užtikrintai, pasitikėdami taisykle, jog niekas apie darbovietės vertybes ir vidinę kultūrą nepapasakos geriau nei patys darbuotojai, todėl kampanijos veidais tapo trys mūsų vaistininkai: Sonia, Monika ir Deimantas. Jau visai netrukus atskleisime ne vieną sėkmės istoriją tiesiai iš pačių darbuotojų lūpų, dalinsimės patirtimis, pamokomis ir stebinsime pramogomis, – sako A. Budrikienė.
Apie karjeros galimybes, vidines komandos vertybes, inovatyvius sprendimus ir pergales rinkoje bus galima sužinoti ne tik farmacijos studentams skirtuose renginiuose, bet ir spaudoje, socialiniuose tinkuose ir kt. Lietuvos sveikatos ir mokslų universitete, šalia simuliacinės bendrovės įsteigtos sveikatos patikros ir grožio laboratorijos bei kitose Farmacijos fakulteto erdvėse jau balandį bus įrengtos specialios poilsio zonos studentams, lauks kiti renginiai, kurie leis geriau pažinti įmonę būsimiems kolegoms.