„Camelia“ vaistinė internete – atsinaujino: kampanijos veidas G. Savickas tapo meditacijos guru

„Camelia“ vaistinė internete – atsinaujino: kampanijos veidas G. Savickas tapo meditacijos guru

Vaistinių tinklas „Camelia“ pristato naują įvaizdžio kampaniją, skirtą atsinaujinusiai vaistinei internete. Kampanijos žvaigžde tapo ilgametis vaistinių tinklo veidas, nuotaikingus personažus kuriantis aktorius Giedrius Savickas. Šį kartą jis įsikūnijo į meditacijos guru vaidmenį, kviečiantį pasinerti į gerų kainų palaimą. 

Prieš daugiau nei dešimtmetį UAB „Nemuno vaistinės“ valdomas vaistinių tinklas „Camelia“ pirmasis šalyje pristatė vaistinę internete ir suteikė galimybę Lietuvos gyventojams nekeliant kojos iš namų įsigyti reikalingų receptinių ir nereceptinių vaistų, kosmetikos, grožio priemonių bei med. prekių itin patraukliomis kainomis.

Siekiant atliepti augančius vartotojų poreikius ir apsipirkimo kelionę padaryti dar paprastesne bei funkcionalesne, balandžio mėnesį startavo atnaujinta „Camelia“ vaistinė internete. Anot įmonės atstovų, pagrindinis tikslas buvo dar labiau palengvinti kliento apsipirkimą vaistinėje internete: atnaujinti dizaino elementus, paieškos ir navigacijos sistemas, išplėsti pirkinių krepšelio funkcijas.

Dar daugiau patogumo ir greičio

„Camelia“ Rinkodaros direktorė Kristina Veštortienė sako, kad šios atnaujintai vaistinei internete skirtos įvaizdžio kampanijos tikslas – susieti įdiegtas naujoves su lengva apsipirkimo patirtimi. Anot jos, intensyvaus gyvenimo ritmo vejami klientai nori, kad apsipirkimas būtų kuo paprastesnis – reikalingos prekės būtų lengvai atrandamos, siūlomos nuolaidos aktualiems produktams, o prekių pristatymas būtų itin greitas.

„Šiuo metu 97 proc. užsakymų vaistinėje internete pirkėjus pasiekia vos per 1 darbo dieną – tai išties didelis pasiekimas, kai gyvename tokiu sparčiu ritmu, o daugybės dalykų norime čia ir dabar. Nuolat stengiamės atsižvelgti į pacientų poreikius ir pasiūlyti juos atliepiančius sprendimus. Įgyvendindami kampaniją siekėme parodyti, kad išliekame ryškūs ir charizmatiški, tačiau taip pat tampame dar modernesni ir patogesni klientams. Už kampanijos įvaizdžio slepiasi atsipalaidavimas, ramybė ir užtikrintumas, kad klientai čia gaus viską, ko jiems reikia“, – įvardija K. Veštortienė.

Gerų kainų palaima

Už kampanijos kūrybinės idėjos vairo stovinčios agentūros „All Caps“ kūrybos vadovas Vismantas Kasteckas pasakoja, jog galvojant įvairias idėjas kartu su komanda buvo stabtelėta prie esminio klausimo: „Kas žmonėms padeda emociškai pasijusti geriau?“. Anot jo, dažniausiai specialistų rekomenduojami streso įveikos būdai yra fizinis aktyvumas bei emocijų valdymas pasitelkiant įvairias meditacijos formas.

„Šiuolaikiniai žmonės nori pasiekti rezultatą kuo paprasčiau, todėl neretai pasitelkia įvairių gyvenimo būdo guru ar dvasinių mokytojų pagalbą, kurie tarsi žino kelią į laimę ir geresnę savijautą, bei siūlo pajusti gyvenimo palaimą. Dirbant ties įvaizdžio kampanija, siekėme sukurti ne reklaminį ar ypatingais pasiūlymais grįstą klipą, o atvirkščiai – suteikti galimybę bent kelioms akimirkoms nurimti ir atrasti paprastą sprendimą gerai sveikatai palaikyti. Lengvai šaržuodami meditacijos guru, sukūrėme personažą, kurį įkūnija G. Savickas. Jis tarsi veda meditacijos pamoką, kurios metu atsipalaiduojame ir patenkame į „Camelia“ vaistinę internete“, – paaiškina V. Kasteckas.

Kampaniją galima išvysti televizijoje, internetinėje erdvėje, socialiniuose tinkluose, spaudoje, išgirsti radijuje. Tikimasi, kad atnaujinto vaistinės internete įvaizdžio kampanija perteiks lengvo ir atpalaiduojančio apsipirkimo emocijas,  kada visos reikiamos prekės surandamos, užsakomos ir gaunamos be jokio vargo.

Kitos naujienos

other