Naujoje „Camelia“ reklamoje – 6 aktoriaus G. Savicko klonai

Įpusėjus pavasariui mažų kainų vaistinių tinklas „Camelia“ startavo su dar viena kampanija, skirta priminti pacientams apie vaistinėse vykdomas „Laimės valandas“. Pagrindiniu kampanijos akcentu tapo inovatyvus vaizdo klipas, kurio žvaigždė – ilgametis vaistinių tinklo veidas, aktorius Giedrius Savickas, šį kartą virtęs 6 skirtingomis savo paties kopijomis. Reklamos sumanytojai neslepia, kad klipe buvo naudojamos itin sudėtingos technikos, dėl kurių idėjos įgyvendinamas iš pradžių atrodė neįmanomas.
Vaizdo klipe, kurį jau galima išvysti televizorių ekranuose ir socialiniuose tinkluose, Giedriaus Savicko personažas turi net 6 skirtingus savo klonus. Kiekviena aktoriaus kopija atlieka skirtingus sveikatingumo ir grožio ritualus: rūpinasi plaukų švara ir veido oda, matuoja kraujo spaudimą, vartoja reikalingus maisto papildus ir pan. Vaizdo klipe taip pat nuskamba idėją pagrindžianti frazė „Smagu, kai man skiria dėmesio... aš“, taip atspindint visapusiško rūpinimosi savo sveikata poreikį.
„Laimės valandos“ tęsiasi ilgiau nei 12 metų
Vaistinių tinklo „Camelia“ marketingo direktorė Rasa Rumbauskaitė sako, jog kampanijos tikslas – parodyti, kad nors ir gera, kai mumis rūpinasi kiti, labai svarbu ir patiems skirti reikalingo dėmesio sau. Anot jos, vaizdo klipu siekiama priminti visiems pacientams apie galimybę pasirūpinti savo bei artimųjų sveikata „Laimės valandų“ metu ir sutaupyti net iki 30 proc.
„Akcija „Laimės valandos“ pirmą kartą buvo pristatyta dar 2013 metais, o vien per 2024 metus šios akcijos metu metu išdalinome per 1,2 mln. eurų vertės nuolaidų. Tiek tada, tiek dabar finansinių pacientų lūkesčių atliepimas ir ypatingų pasiūlymų užtikrinimas išlieka vienais mūsų strateginių žingsnių“, – įvardija R. Rumbauskaitė.
Marketingo direktorė taip pat pažymi, kad visuomenės nuomonės tyrimų duomenimis, „Camelia“ išlieka lydere pagal mažų kainų suvokimą. Prieš pusmetį „Spinter“ atliktas reprezentatyvus visuomenės nuomonės tyrimas parodė, jog „Camelia“ vartotojų nuomone, yra mažiausių kainų vaistinė. Pagal šį rodiklį, kiti vaistinių tinklai yra vertinami bent 20 proc. punktų prasčiau. Pasak R. Rumbauskaitės, toks įvertinimas ne tik atspindi pastangas ir įdirbį, bet ir leidžia suprasti, kad taikomi strateginiai žingsniai – veiksmingi.
Neįmanoma? Įmanoma!
Anot už vaizdo klipo idėjos vairo stovinčio agentūros „All Caps“ kūrybos vadovo Vismanto Kastecko, klipo idėjos įgyvendinimas pareikalavo nemažai techninių iššūkių – užtruko tiek filmavimo, tiek vaizdo montavimo procesai, prireikė didelės žmonių komandos, kruopštaus retušavimo.
„Nors klonų idėja rinkoje nėra naujiena, tačiau tokio sudėtingumo ir intensyvios tarpusavio sąveikos dar neteko matyti nei lietuviškose, nei užsienio reklamose. Vaizdo klipe tarpusavyje sąveikaujantys aktoriaus Giedriaus klonai sukuria žaismingą siužetą: vienas Giedrius plauna galvą kitam Giedriui, tuo pačiu metu dar kitas Giedrius tepa veido kremą, ir taip toliau.
Iš kai kurių režisierių net girdėjome, kad šis sumanymas yra neįmanomas ir neįgyvendinamas, todėl galutinis rezultatas mus džiugina dar labiau – „Wide Wings“ studija atliko išties puikų darbą įgyvendinant mūsų ir „Camelia“ sumanymą“, – sako V. Kasteckas.
„Laimės valandos“, vykstančios „Camelia“ vaistinėse kasdien nuo 16 iki 18 val., galioja visiems „Mažų kainų“ kortelę turintiems pacientams. Jų metu nuolaidos įvairioms prekėms gali siekti net iki 30 proc. Tuo tarpu turintiems „Mažų kainų“ kortelę su specialia „Senjoro“ ar „Kartu vienas dėl kito“ žyma, nuolaidos taikomos visą dieną ir nuo pirmos prekės, nepriklausomai nuo jų kiekio.