Visuomenė įvertino: geriausios reputacijos įmonės apdovanojimas – ir vėl „Camelia“ rankose
Balandžio 9 dieną buvo pristatyti kasmet vykdomo Lietuvos verslo reputacijos tyrimo rezultatai. Visuomenės nuomone, mažų kainų vaistinių tinklas „Camelia“ – geriausią reputaciją šalyje turinti įmonė. Tai – jau šeštasis iš eilės vaistinių tinklo laimėjimas šioje kategorijoje.
Ko reikalauja visuomenė?
Jau devintus metus iš eilės atliekamas reputacijos indekso tyrimas atspindi platų spektrą rodiklių, tarp kurių vieni svarbiausių – pasitikėjimas, lyderystė bei teikiamų paslaugų kokybė. Verslo ir viešojo sektoriaus Reputacijos indekso tyrimą atlieka konsultacijų ir verslo valdymo paslaugų bendrovė „Civitta“, kartu su komunikacijos agentūra „Fabula Rud Pedersen Group“, Lietuvos marketingo asociacija LiMA, savanoriška, nepriklausoma didžiausių ir aktyviausių Lietuvos ekonomikos investuotojų verslo asociacija Investuotojų forumu, Lietuvos startuolių asociacija „Unicorns Lithuania“ ir duomenų analizės kompanija „Repsense“.
Anot marketingo ir rinkos tyrimų ekspertės bei „Civitta“ partnerės Rūtos Gaudiešienės, nepriekaištinga reputacija daugybei įmonių yra ne tik siekiamybė, bet ir nelengva užduotis. Norint išlikti atsakingu, tvariu, sąžiningu ir aukšta kokybe išsiskiriančiu prekės ženklu visuomenės akyse, įdirbis turi būti ilgalaikis.
„Gera reputacija yra labai trapus rodiklis, kurį sunku ir pasiekti, ir išlaikyti. Kiekvienas verslas dėl geros reputacijos turi nuosekliai ir tikslingai dirbti, kad sukurtų reikšmingą emocinį santykį su savo klientais ir pritrauktų naujų. Labai svarbu laikytis savo pažadų visuomenei ir teikti realią, matomą naudą, patenkinant vartotojų poreikius kokybiškais produktais bei paslaugomis“, – sako R. Gaudiešienė.
Įgyvendinti pažadai lemia sėkmę
UAB „Nemuno vaistinė“ valdomas vaistinių tinklas „Camelia“ geriausios reputacijos įmonės Lietuvoje apdovanojimą pelno jau šeštąjį kartą iš eilės. Įmonės rinkodaros direktorė Kristina Veštortienė sako, jog šis visuomenės įvertinimas patvirtina, kad nuoširdus vaistininkų darbas ir atvirumu bei atsakingu požiūriu grįsta veikla – nelieka nepastebėta.
„Visada stengiamės įgyvendinti tai, ką žadame ir išlikti atviri bei nuoširdūs – šių principų laikomės tiek įmonės išorėje, tiek viduje. Geriausios reputacijos įmonės Lietuvoje apdovanojimas reiškia išties daug, nes parodo, kad pacientai mumis pasitiki, vertina ir mato naudą mūsų kasdieniuose darbuose. Jau daugybę metų siekiame užtikrinti ne tik itin aukštos kokybės farmacinės paslaugos teikimą pacientams, bet tuo pačiu suteikti jiems galimybę reikiamų vaistų, maisto papildų ir kitų prekių įsigyti už mažesnes kainas“, – sako K. Veštortienė.
Vaistinių tinklas daug dėmesio skiria ir socialinei atsakomybei. Įmonė beveik dvejus metus remia Lietuvos paralimpinę komandą ir bendradarbiauja su Lietuvos paralimpiniu komitetu, vaistinėse taip pat veikia lojalumo programa negalią turintiems žmonėms „Kartu vienas dėl kito“. Taip pat prisidedama prie senjorų gyvenimo kokybės gerinimo remiant „Sidabrinę liniją“, stengiamasi sumažinti finansinę naštą „Šeimos“ ir „POLA“ kortelių turėtojams.
Įmonė šių metų balandį pelnė dar vieną svarbų įvertinimą – „Shopper Quality Group“ inicijuotame Lietuvos gyventojų nuomonės tyrime, „Camelia“ buvo išrinkta geriausiai klientus aptarnaujančia vaistine šalyje. Vien per 2023 metus šis įvertinimas pakilo daugiau nei 6 proc.