Visuomenė nusprendė: „Camelia“ jau 7 kartą pelnė geriausios reputacijos įmonės vardą

Kasmet vykdomo Lietuvos verslo reputacijos tyrimo rezultatuose vėl įvertintas vaistinių tinklas „Camelia“. Visuomenės nuomone, „Camelia“ – geriausią reputaciją šalyje turinti privataus sektoriaus įmonė. Tai – jau septintasis iš eilės vaistinių tinklo laimėjimas šioje kategorijoje.
Vaistinių tinklą „Camelia“ valdančios UAB „Nemuno vaistinė“ generalinė direktorė Kristina Veštortienė sako, kad jau eilę metų pelnomas visuomenės įvertinimas atspindi įmonės pastangas užtikrinti aukštos kokybės farmacinės paslaugos teikimą pacientams bei suteikti galimybę, visiems be išimties, reikiamų vaistų, maisto papildų ir kitų prekių įsigyti už mažas kainas.
„Geriausios reputacijos visuomenės akyse laimėjimo reikšmė ir svarba išlieka didelė. Kiekvieną mėnesį mūsų 800 farmacijos specialistų padeda milijonui pacientų. Siekiame, kad kiekvienas jų jaustųsi laukiamas ir gautų aukščiausios kokybės farmacinę paslaugą. Šis apdovanojimas taip pat parodo mūsų pastangas nuolat išlikti sąžiningais, socialiai atsakingais ir nuoširdžiai rūpintis visuomene, kuri ir yra mūsų pacientai. Dėkojame jiems už pasitikėjimą ir įvertinimą, o visiems „Camelia“ darbuotojams – už atsidavimą ir kasdienį darbą, kuris padeda pasiekti tokių rezultatų“, – teigia K. Veštortienė.
Reputacijos indekso tyrimas – išsamiausias ir objektyviausias sociologinis tyrimas Lietuvoje, leidžiantis geriau suprasti sprendimus priimančių asmenų, nuomonės lyderių bei visuomenės nuomonę apie didžiąsias privataus ir viešojo sektoriaus organizacijas. Šių metų Lietuvos Reputacijos tyrime dalyvavo 52 privataus sektoriaus įmonės ir 14 viešojo sektoriaus organizacijų.
Pasak rinkodaros ir rinkos tyrimų ekspertės Rūtos Gaudiešienės, vieno iš tyrimo organizatorių, konsultacijų bendrovės „Civitta“, partnerės, „Camelia“ sėkmė – nėra atsitiktinumas, o nuoseklaus darbo ir aiškių tikslų rezultatas.
„Reputacijos indekso tyrimai rodo, kad pastarųjų 7 metų lyderystė visuomenės pasitikėjimo reitinge yra paremta trimis esminiais dalykais: puikiu klientų poreikių tenkinimu, aukštos kokybės už lūkesčius atitinkančią kainą verte ir sąžiningu verslu. Būtent nuolatinis dėmesys klientų patirčiai ir jų poreikiams leido „Camelia“ vaistinei stabiliai kilti reputacijos viršūnės link, net ir krizių laikotarpiais“, – tikina R. Gaudiešienė.
Reputacijos tyrimą atliko konsultacijų bendrovė „Civitta“ kartu su komunikacijos agentūra „Fabula Rud Pedersen Group“, Lietuvos marketingo asociacija LiMA, Investuotojų forumu, Lietuvos startuolių asociacija „Unicorns Lithuania“ ir duomenų analizės kompanija „Repsense“.