Visuomenės nuomonė vieninga: „Camelia“ ir toliau labiausiai vertinama dėl mažų kainų

Vaistinių tinklas „Camelia“ ir toliau neužleidžia lyderio pozicijų, vertinant mažų kainų suvokimą vaistinėse, tai rodo 2025 metų rugsėjį „Spinter Research“ atlikto reprezentatyvaus visuomenės nuomonės tyrimo rezultatai. Respondentai išskyrė pagal kokius kriterijus renkasi vaistinę ir kas joje jiems svarbiausia.
Tyrimas atskleidė, kad gyventojai vaistinėse lankosi reguliariai: 42 proc. respondentų nurodė, kad vaistinėje lankosi kartą per mėnesį, dar ketvirtadalis (24 proc.) kas tris mėnesius, o penktadalis (22 proc.) – kas dvi savaites ar dažniau. „Camelia“ vaistinių tinkle apsiperkama dažniausiai – taip nurodė 35 proc. apklaustųjų.
Auga atotrūkis nuo konkurentų
„Camelia“ išlaiko aiškų lyderės statusą pagal mažiausių kainų suvokimą, o atotrūkis nuo kitų rinkos dalyvių per pastaruosius kelis metus taip pat ūgtelėjo. Šiuo metu 33 proc. gyventojų nurodo manantys, kad mažiausios kainos yra būtent „Camelia“ tinkle. Artimiausi konkurentai atsilieka trigubai mažesniu įvertinimu, tad pranašumas siekia 23 procentinius punktus.
„Mūsų siekis nuo pat veiklos pradžios buvo aiškus – mažos kainos. Kaina yra ypač svarbus veiksnys klientams ir tai nėra tik konkurencinis pranašumas – tai mūsų būdas užtikrinti, kad kiekvienas žmogus galėtų pasirūpinti savo sveikata mažiausiomis kainomis“, – sako Kristina Veštortienė, vaistinių tinklą „Camelia“ valdančios UAB „Nemuno vaistinė“ generalinė direktorė.
Visuomenės apklausa parodė, kad apsilankymus konkrečioje vaistinėje dažniausiai lemia nuolaidos ir specialūs pasiūlymai susiję su lojalumo programomis, gyventojai taip pat išskiria „Laimės valandas“. Dauguma apklaustųjų geriausias nuolaidas sieja būtent su vaistinių tinklu „Camelia“, kuris šiuo aspektu lenkia kitus tinklus.
„Camelia“ klientai – lojaliausi
Tyrimo duomenimis, be mažos kainos ir ypatingų pasiūlymų, vartotojams taip pat svarbūs tokie aspektai kaip vaistinėje teikiamos paslaugos, platus prekių asortimentas, vaistininkų profesionalumas ir individualus dėmesys klientui, patogus darbo laikas. Tai rodo, kad dauguma gyventojų vaistinę vis dar vertina pirmiausia kaip vietą, kur galima greitai ir už prieinamą kainą įsigyti reikalingų preparatų, tačiau pasitikėjimas vaistininku ir aptarnavimo kokybė išlieka svarbia dalimi formuojant lojalumą.
Gyventojų apklausos rezultatai taip pat parodė, jog vaistinių tinklo „Camelia“ atpažįstamumas šalyje siekia 95 proc. Pagal klientų rekomendavimo indeksą (NPS), kuris atspindi kiek respondentų rekomenduotų vaistinių tinklą draugams ir pažįstamiems, „Camelia“ daugiau nei dvigubai lenkia konkurentus surinkusi +25 NPS rodiklio vienetus, kuomet artimiausi konkurentai – +13 ir +11 rodiklio vienetų. Kuo aukštesnis šis rodiklis, tuo labiau klientai yra lojalūs bei patenkinti įmonės produktais bei paslaugomis. Ketvirtadalis respondentų (25 proc.) laiko šį tinklą labiausiai socialiai atsakinga vaistine, tai didžiausias rezultatas vaistinių tinklų sektoriuje.
„Mums itin svarbu, kad žmonės pasitiki mūsų vaistininkais ir sugrįžta. Čia jie jaučiasi priimami – nesvarbu, ar ateina gauti kokybiškos farmacinės paslaugos, ar tiesiog nori rasti finansiškai prieinamiausią sprendimą savo sveikatos problemoms spręsti. Stengiamės užtikrinti ne tik mažą kainą ir profesionalumą, bet ir rūpestį bei nuoširdų bendravimą. Džiaugiamės, kad pacientai mūsų pastangas pastebi ir vertina“, – sako K. Veštortienė.
„Camelia“ užsakymu, 2025 metų rugsėjo–spalio mėnesiais tyrimą atliko „Spinter Research“. Jame dalyvavo 1017 šalies gyventojai, nuo 18 iki 75 metų amžiaus. Tyrime naudotas kvotinės atrankos metodas.