Visuomenės nuomonės tyrimas atskleidė: „Camelia“ ir toliau užtikrina mažiausias kainas

Visuomenės nuomonės tyrimas atskleidė: „Camelia“ ir toliau užtikrina mažiausias kainas

Profesionalūs vaistininkai ir kokybiškas aptarnavimas, mažos kainos bei geriausios nuolaidos – tokias savybes vaistinių tinklui „Camelia“ priskyrė visuomenės nuomonės tyrimo respondentai. 2024 metų rugsėjį „Spinter Research“ atliktas reprezentatyvus šalies gyventojų nuomonės tyrimas parodė kaip dažnai pacientai lankosi vaistinėse ir ką jose vertina labiausiai.

Vartotojų nuomonė ir prioritetai

Tyrimo duomenimis, pacientai vaistinėse dažniausiai lankosi kartą per mėnesį (40 proc.) arba kartą per tris mėnesius (25 proc.). 18 proc. gyventojų į vaistininkus kreipiasi kartą per dvi savaites, o 6 proc. – dar dažniau.

Konkrečioje vaistinėje pacientus paskatina apsilankyti specialūs pasiūlymai su lojalumo kortelėmis (43 proc.), ypatingos nuolaidos (35 proc.), taip pat akcijos, kada perkant produktą, kitas būna nemokamas arba jam būna pritaikoma itin didelė nuolaida (29 proc.), nuolaidos tam tikromis valandomis (23 proc.) bei išsamūs akcijų leidiniai (15 proc.).

Respondentai nurodė, kad svarbiausi kriterijai, renkantis vaistinę, yra žemiausios kainos, geriausios nuolaidos bei akcijos ir patogi vaistinės vieta.

Konkurencingi vertinimai

Rugsėjį atliktas tyrimas parodė ir tai, kad vaistinių tinklui „Camelia“ ir toliau pavyksta išlaikyti itin aukštą žinomumo rodiklį visuomenėje – jį atpažįsta net 94 proc. apklaustųjų. Respondentų nuomone, „Camelia“ labiausiai siejama su geriausiomis nuolaidomis ir akcijomis bei geriausios vaistinės titulu.

Tyrimo duomenys taip pat rodo, kad „Camelia“ ir toliau sėkmingai vykdo vieną pagrindinių įmonės strateginių tikslų – mažiausių įmanomų kainų užtikrinimą pacientams. Respondentai įvertino, kad būtent šio tinklo vaistinėse kainos yra mažiausios (34 proc.). Tokį atsakymą dažniau pasirinko moterys, vyresnio amžiaus žmonės bei aukštesnio išsilavinimo apklaustieji. Kitų vaistinių tinklų atžvilgiu stebimi bene dvigubai ar daugiau mažesni rodikliai.

„Vienas įmonės prioritetų yra suteikti pacientams kuo daugiau galimybių pasirūpinti savo sveikata už prieinamą kainą. Esame įsitikinę, kad jautrios visuomenės grupės, pavyzdžiui, senjorai ar negalią turintys žmonės, vaistinėse turėtų išleisti kiek įmanoma mažiau, nes jų sveikatingumo kelias ir taip nėra lengvas. Taikome specialias akcijas ir nuolaidas, taip stengdamiesi palengvinti jų kasdienybę“, – įvardija vaistinių tinklą „Camelia“ valdančios UAB „Nemuno vaistinė“ generalinė direktorė Aušra Budrikienė.

Įmonės vadovė priduria, kad vaistinių tinklas taip pat yra vertinamas kaip labiausiai socialiai atsakingas rinkoje – tiek šių metų kovą, tiek rugsėjį visuomenės nuomonė nepasikeitė ir siekė 23 proc. Antroje vietoje pagal socialinę atsakomybę esantis vaistinių tinklas atsilieka 5 proc. punktais.

„Camelia“ užsakymu, 2024 metų rugsėjo mėnesį tyrimą atliko „Spinter Research“. Jame dalyvavo 1008 šalies gyventojai, nuo 18 iki 75 metų amžiaus. Tyrime naudotas kvotinės atrankos metodas.

Kitos naujienos

other